Random Posts

LightBlog

Proses Tempahan

1.0 Isi Borang Tempahan :
Borang tempahan perlu diisi, kami akan menghantar sebut harga kepada anda secepat mungkin.

2.0 Invoice :
Setelah sebut harga dipersetujui kami akan menghantar Invoice ke email anda (anda perlu menyimpan no inbois untuk semakan).

3.0 Pembayaran :
Pembayaran perlu dijelaskan berdasarkan invoice, deposit pertama adalah sebanyak 50% daripada jumlah keseluruhan.

4.0 Tempoh Tempahan :
Tempoh proses tempahan mengambil masa diantara 7 hingga 10 hari. Manakala tempahan termasuk printing/ sulaman mengambil masa 1 hingga 2 mingggu.

5.0 Barang Sedia Untuk Dihantar :
Setelah barang anda siap, kami akan menimbang berat baju tersebut untuk menentukan jumlah caj penghantaran. Kami akan menghubungi anda untuk memaklumkan kos penghantaran.

6.0 Penghantaran :
Bayaran akhir sebanyak 50% + kos penghantaran perlu dibuat untuk meneruskan proses penghantaran. Setelah bayaran akhir dibuat kami akan menghantar tempahan anda dengan menggunakan perkhidmatan penghantaran pos laju @ skynet. Proses penghantaran mengambil masa 1- 3 hari bekerja bergantung kepada destinasi & keadaan.

7.0 Pengambilan sendiri :
Anda juga boleh datang ke pejabat kami untuk pengambilan sendiri baju anda. Pengambilan sendiri tidak akan dikenakan kos penghantaran.

8.0 Tempahan awal :
Sila buat tempahan lebih awal supaya masalah kelewatan tidak berlaku.

Sila hubungi 012 6481 460 - Fadzil, untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment